10 september 2010

Tålsmark

Halva dagen har spenderats hemma hos Nina och barnen i Tålsmark. Alltid lika mysigt, förstår inte varför man inte tar sig iväg oftare dit.....! Snart så börjar ju Nina jobba igen(det är BARA trevligt förvisso, saknar dig där) så ska man passa på sä gäller det från nu och fram till februari. Sen blir det nog tuffare att hitta en dag som passar.
Jaja hur som så åkte jag och Thyra iväg på morgonkvisten efter vi vaknat och ätit frukost. Dimman låg halvtätt och det såg ut att kunna bli regn.
Men när vi kom fram och druckit lite kaffe så sprack solen fram så vi beslöt att gå ut. Eller det var snarare så att barnen ville gå ut så vi hade nog inget val. Men det var hur underbart som helst. Varmt o gott!En gosig kram som ser ut att kunna strypa den lilla dock...=)

Hugo skulle åka kana FORT...

Söta Melina

Leker med vatten......kul ser det ut att va iaf

En härlig dag hade vi!

Nu har vi kommit upp till Fjälltuna där vi ska va i helgen. På söndag drar vi oss ner till Fredrika för att ta det traditionella mjukbrödsbaket på Sjönas. Anneli kommer från Umeå och då blir det till att tokbaka heeeeela dagen. 12 liter står på spel!! Gött o finn.

Nä nu ska jag kolla lite tv innan jag kryper till kojs i lillstugan där Thyra redan ligger och sussar så gott.
Ha en härlig fredagkväll.
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Nina sa...

JAAA en jättemysig dag hade vi!! Precis det är nog lättare ändå att hitta dagar nu innan jag börjar jobba så vi får se till att det blir oftare.
Vilka fina kort, gud så sugen jag också blir på en kamera!

Hoppas det går bra att baka idag..... Kanske jag och barnen skulle komma och smaka nån dag i veckan?!! ;-)

Kramen