25 september 2010

Lördag

Full rulle hela dagen har det vart......skjutsade Maja till Cillas dotter Ida redan före lunch. Sedan drog jag,Thyra,svärmor och Nea(Thyras kusin) till Busplaneten.
Superkul!!
Känner mig fortfarande liiite halvseg i kroppen men inget har då brutit ut ännu. Lite snuvig men inge mer. Trodde jag skulle bli riktigt sjuk i eftermiddags då jag blev yr och mådde illa.
Men det var tydligen bara hunger. Åt bara en grönsakssoppa till lunch och förmodligen gjorde sig matbrist påmind!! Nu är allt som det ska va en lördagkväll, dvs jag sitter me ett stort glas rött och bara njuter.
Thyra har nyss lagt sig och nu myser vi av lugnet. Kollar Dansfeber på 4 an.Lördagsgodisdags

Goa kusiner

Vällingdags


Nä nu ska jag återgå till mitt glas vin. Hoppas ni har en mysig lördagkväll!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: