18 september 2010

Rolig kväll....

Det blev en riktigt lyckad och rolig kväll igår. Inte för att jag hade tvivlat på det me tanke på sällskapet!!
Vi åt god mat, drack gott vin och skrattade en hel del.
Barnen lekte och åt godis hela kvällen. Jag vet inte två mer underbara barn. Det är sååå mkt kärlek mellan dom så det är nästan galet.
Aldrig tjafs dom delar lika vad det än gäller. Även mat o glass visade det sig igår när Thyra satt och matade Elliot, i samma stol dessutom, med glass!!
Ja dom är för härliga att se på!
När barnen somnat runt 22 så joinade vi tjejer grabbarna som redan satt ute i tunnan.Det blev ju hur mysigt som helst. Vädret var perfekt. Halvljummet i luften och inget regn. Tempen i tunnan var perfekt!!
Hade glömt hur mysigt det är. Var ju ändå två år sedan vi badade i den.Blir väl så - nyhetens behag - roligast i början.Sen är det ju lite jobb me att städa ur den, fylla den och elda upp den! Men men

Nu kan vi inte vänta lika länge till nästa gång. Tror faktiskt att bara jag,Jojje och Thyra ska ta o elda upp den snart nån helg igen så hon får pröva den oxå!PUSS
Visst ser han rätt nöjd ut!!
Å sen en MASSA skratt

Jörgen,Eva&Vanja
Vanja&Jojje
Hela gänget, ja utom fotografen då.....=)


Me dessa sköna bilder avslutar jag dagens inlägg!
Ha en härlig lördag kväll - min spenderas på jobbet!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: