07 augusti 2011

Finished...

Bläää nu är Johans semester slut....imorrn börjar han och då blir det bara jag o barnen. Va ska vi då roa oss me på dagarna. Då måste jag väl börja städa och dona på här hemma. det ska flyttas och möbleras om. Thyra ska få nytt rum och Abbes rum ska börjas me....spjälisen o sånt som ska in. Ja jag hittar väl på det ena med det tredje skulle jag tro.

Idag har vi iaf gjort Nolia med fam Fältén. Träffade mängder av folk som jag inte träffat på länge. Alltid lika roligt. Gillar ju att surra.
Två roliga och BRA saker me dagen var...
1: Köpte en Akta Graco Junior (Cars edition) av Bergs Varuhus (Leksaksgrottan), från Lycksele.
600:- och då levererade dom hem den!!!!!! Fick det precis. SERVICE!!!!!!=) Tack tack
2: Träffade på Carina Forslund, forskningssjuksköterska här på NUS. Hon håller på med TUMMEN-studien som oxå Thyra är delaktig i. Det visade sig att dom behöver fler barn och hon undrade om inte Abbe ville va deltagare oxå. Hon skulle ringa imorrn eller på Tisdag! JA TACK säger vi då!! Innebär gratis mat men oxå en massa massa kontroller som man gör varannan månad....!! Skitroligt att va me tyckte jag då med Thyra. Enda man behöver göra är att föra matdagbok 3 dagar varje månad!!! Jätteskoj.
Måste komma ihåg att fota denna gången. Glömde helt bort det me Thyra...!!
Så även om jag inte handlade så värst idag så känns det som om jag dratt en vinstlott idag!!Mina godingar
Min salami a.k.a Koppan
Mysmonstret......

som har börjat le och skratta

Nu är det så söndagkväll och jag njuter för tillfället av att bara sitta själv och blogga. Johan är på garret och lagar bil 2, Thyra sover(med Tavegyl i kroppen) tydligen sömnmedel i det....
Hon somnade mitt i vällingstunden i soffan. Har ALDRIG hänt.....
Abbe ligger i korgen och sover, som om han inte sovit nog i dag i vagnen.
Får se om trenden han tog inatt håller i sig. Åt bara 1 gång och det kl 4...=) Å då åt han kl 22 innan. Annars är 2 ggr inte så farlig heller....han är ju faktiskt bara 7 veckor!

Ha en härlig söndagkväll..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: