27 augusti 2011

Sockerbröllop......

Började dagen me MATLAGNING MATLAGNING O MATLAGNING inför morgondagens namngivning!! Återkommer mer om det imorrn.
Inte så lätt att laga mat och ha en väldigt mammig lite kille. Men men det löste sig...pappa fick bära!!!
Sedan så åkte jag och Thyra iväg på Melkers 1 års kalas. Var jätteroligt. Thyra for fram som en projektil där bland de mindre.
Det bästa var nog att jag fick sitta och mysa med födelsedagsbarnet. Var jättelänge sen och jag tror nästan han har glömt bort mig.....men idag så kom lilla huvudet och vilade mot mitt bröst...=) Supermysigt!! Min lilla Melker!!!

Åkte sedan hem för ännu mer matlagning. Fast i mindre kaliber. Kräftkalas väntade me fam Fälten samt Eva&Jörgen.
Tyvärr hade vi inte lika mkt tur me vädret som i fjol....men man kan inte få allt. Vi fick sitta inne och titta ut över en dimmig sjö. Gick det me!!Abbe in action...

Lyckades fota precis när han nös...=)

Mammas lilla kille

Thyra&Elliot fick äta middag på Thyras rum..inge ville dock titta i kameran

Här däremot skiner vi upp i ett "cheeeese".......vällingdags...


Nu ska jag strax isäng och hoppas på lite mer sömn inatt...nääää det var inte Abbe som var vaken. Han sover så gott. Det var min make....både snarkning och toaspringning.....

Men va gör väl det....man försöker ändå hålla tillgodo idag när vi firar sockerbröllop!!!=)
Det ni....6 år!!!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: