09 augusti 2011

Psykbryt...

OJ OJ OJ va jag längtar till imorrn och dagis börjar.....!!! Ungen håller på att klättra på väggarna, krypa i taket och fullkomligen driva mamman till vansinne...!!
Det märks att nu börjar hon på att va understimulerad...!!!
Puhh....

Annats då...jo igår roade vi oss me att va mest ute i skogen hela dagen. Två omgångar var vi ute och sökte kantareller. Vi hittade lite så jag gjorde en pastasås som blev SJUKT god till middag.
Första svängen vi va ute på förmiddagen gjorde jag det fatala misstaget att inte ta på regnkläder eller iaf regnbrallorna på Thyra. Stövlar va på men bara dom och vanliga byxor. Gissa vad vi hittade i skogen efter stigarna. STOOOOORA leriga pölar som bjöd in till plask. Vilket oxå fröken Åström gjorde.
Hon kom hem blöt, ja halva hon iaf. Upp till midjan....! Men kul hade hon.

Sedan åkte vi till Ålidhems VC för Abbe hade en läkartid. 6 veckors kollen. Allt såg fint ut. Läkaren tyckte han var stark!!
Han vägde nu 4780g och är 54 cm lång! Killen väääääxer...!!

Nä nu ska jag ta o surfa runt lite innan jag får besök av Emelie me familj.

Ha en härlig tisdag
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Nina sa...

Känner igen det där !! Har en son som inte varit
Att leka med på fm:-( jobbigt!!!!!