17 december 2008

BOEL-test och reklamation!!!!!

Så då har Thyra fått ännu en stämpel i röven. BOEL testet klarades utom några som helst problem. Hon tittade och följde pinnens rörelser sedan tittade hon efter de olika pinglorna!!!
Vilka tester som finns....men men.
Sedan fick hon en bok oxå. Barnets första bok tror jag den heter.
Små sagor och ramsor och bilder. Riktigt fin!!
Det blir ingen bita-i-bok.
Den ska sparas!!! Den får hon titta i när hon lärt sig att allt ska inte i munnen!!!

För ett tag sedan när jag köpte ett blöjpaket så upptäckte jag att "flärparna" som man fäster me var nåt tokigt me. Ena "flärpen" var hälften så kort som den andra. Andvända hela paketet men varje gång blev jag irriterad över denna "flärp"...så jag bestämde mig för att göra nåt jag aldrig gjort.
Jag skickade in en blöja till Libero!!
Fick ett fint brev tillbaka efter nån vecka där dom blev glad att dom blev informerad o sånt och skrev då att dom skulle kompensera mig.
Idag hämtade jag ut ett paket och i det låg ett litet paket 4:ans blöjor och ett litet paket 5:an Up and Go.
Riktigt bra kompensation tycker jag!!!!!

Så i fortsättningen så kommer jag att bli en sån gnatig jä*el som kommer att reklammera minsta lilla grej!! HAHAHA

Tills vidare!

//Linda&Thyra

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad bra att det gick bra med testeriet för sessam =) O du..nu kan du vinna nya crocs hos mig ;)

Kramen