08 december 2008

Snorigt.....och lillan 8 månader!!!

Usch och fy va jag och Thyra är snorig!! Började på lördagkväll för oss båda men idag känns det som om nån stängt av mitt huvud!!! Oj va jobbigt att ha feber och ta hand om ett barn som oxå är sjukt!! Men men det är väl så att va förälder!! Bara att inte känna efter hur sjuk man är själv antar jag.
Thyra verkar liiite piggare idag. Hon har ingen feber bara en massa snuva!!!
Hoppas det inte behöver bli mer!!
Idag ska i bara va hemma och mysa. Pappsen kommer hem och äter lunch idag, ska bli mysigt!!

Känner mig helt tom på ord, har ju inte bloggat på hela helgen och när jag väl sitter här så känna det som om jag inte har nåt att skirva om. Trist.

Var det nån som såg Stjärnor på Is finalen i lördags föressten??? Vosst var Jesper mer värdig att vinna. Jag blev helt tagen av hans sista nummer. Fantomen på operan. Galet va bra det var.
Pampigt och känslosamt. Blev smått besviken faktiskt att han inte vann. Men men Marcu är väl mer "känd" och folk är väl vana att rösta på honom sedan Idol tiden. Jag säger inte att han inte blivit bra på konståkning under dessa veckor men kolla tillbaka, vem har egentligen tabbat sig mest. Jo Marcus. Sedan tyckte jag att sista numret slog ut hela säsongen egentligen.
Blev riktigt tagen av det numret!

Snorpaus...........tänk att det ska va sååååååååå hemskt att torka bort snor. Thyra gråter varje gång jag nara närmar mig med näsduken för att sedan efter typ 1 sekund återgåt till normal igen!!! Hahaha hon skakar bara på huvudet när jag öppnar näsduksförpackningen!!
Hon blir föressten 8 hela månader idag....Tadaaaa...GRATTIS!!!
8 månader redan......svårt att förstå hur fort tiden går.
Har väl inte berättat att hon lärt sig krypa föressten för typ 2 veckor sedan!!! Så nu är det en väldans fart i Holmsjön!!

Nä nu orkar jag inte skriva mer idag......blev alldelens svettig av bara debba ansträngningen!!!

Tills Vidare!
//SjukLinda&SjukThyra

3 kommentarer:

Anonym sa...

FÖRLÅT! Inte var vår mening att smitta ner er. Massa kramar från oss.

/A, J, N & M

Anonym sa...

Grattis lillan på din dag:-)
Vi håller tummen att ni är friska tills på torsdag så vi kan åka och bada. Vi längtar efter er!
Krya på er!

Kram Nina och Hugo

Hipsterlillamy sa...

Vi hade lika gärna kunnat bli sjuka på Ica vettu!!!=)
Vi valde ju att komma till er.....ingen fara!!!
Vi överlever nog!!!
KRAAAM PÅ ER!!!