30 december 2008

Limpor och kusinbesök!!!

Puh idag kom jag på en brilijant ide om att baka limpor. Hade två liter mjölk över som hade gått över utgångsdatum. Så jag började baka.....8 stycken limpor blev det!!
Gött o finn i frys´n!!!!=)

Nea har vart här hela dagen och lekt med Thyra. Anneli och Joachim är nere i stockholm och tömmer huset för flyttning så när mormor/farmor skulle åka på jobbet så kom Nea över till oss.

Vi har vart och handlat på Maxi, fika, ätit mellis och bakat limpor. Sedan ville hon även äta middag med oss innan hon gick hem till farfar/morfar.=) Så vi har haft en mysig dag. Thyra har haft fullt upp med att leka och söka uppmärksamhet hos den äldre kussen!!
Nu sitter vi päron och är trötta, en med ett glas whisky och en med ett glas rött.
Imorrn är det nyårsafton!!!=) Mysigt!!
Då kommer Manne,Vanja&Elliot. Ska bli roligt!!!
Blir det väl nåt glas vin...hmmm...o lite spel!!!
Kuligt!!!

Ha nu en härlig nyårsafton och ett gott slut på er alla!!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!Nea och Thyra som leker. Svårt att få de båda att titta i kameran samtidigt!!!
Teletubbies på DVD. Kanske lite för intressant!!!=)

Thyra blir helt vild när hon ser sin snutte.......slänger sig och tokgosar!!!!


Ja ni ser väl....ändan rätt upp i vädret!!!

Nyåskramar från mig o Thyra!!!

1 kommentar:

Hannis sa...

Hej Hönapöna!

Ett Gott nytt år önskar jag dig och din härliga familj!
Ska prata med Chefen på Fredag om jag kan ta ledigt den 9:e.

Kraaam