17 december 2008

Mysig dag i Tålsmark!!!

Igår åkte jag och Thya ut till Nina och Hugo i Tålsmark. Blev en såndär mysig dag i soffan med kaffe och surr. Bara det att när jag kommer bort slappnar jag av och blir sååå jäkla trött....hahaha!! Men det kan man behöva ibland.
Thyra var oxå trött tyckte jag igår. Hon till och med somnade i mitt knä vilket hon ALDRIG gör annars. När vi kom hem sen så tempade hon 38,4. Bara sådär. Idag har hon ingen feber.
Så konstigt va?! Undra om inte nån tandsing är på G. Bajjet luktar sådär härligt amoniak aktigt igen!!!!!!!!
Idag ska vi iväg till BVC. Thyra ska göra BOEL testet. Ska bli spännande. Ska även passa på att väga o mäta o sånt!!!!
Kan ni tänka er....bara en vecka kvar till julafton!!!!!! Mysigt!!!!!!!
Å och vädret är med oss så kommer Johan att va ledig 2 veckor, förutom när det ska skottas och sandas. Ska bli supermysigt att va hemma allihopa!!!
Joker superkär i Troja som är på väg i löpet.......!!!! Hur hon lägger upp sig då!!!Thyra sitter och leker med Troja & Joker.....jättespännande. Hugo sover juhh!!!!!
SötHugo.......har precis ätit mat!!!!=)
Tills Vidare!
//Linda&TeletubbiesThyra

Inga kommentarer: