01 september 2009

1 1/2 år....nu 50 min kvar

Så då var dagen kommer. Judgment day.....50 min kvar av mammaledigheten.=)
Nu ska det börjas stressas fram o tillbaka till jobb,fram och tillbaka till dagis....
Kommer väl bara att gå en vecka så är man inne i de rutinerna oxå!

har lyckats fördriva min dag rätt bra idag. Har städat, tvättat, gått med hunden,klippt gräsmattan och förberett mat till maken när han kommer hem från jobbet.
Duktig fru va?!;)
Nu är jag slut på...hahaha...åsså ska man till jobbet.Härligt va!!
Jajja jag ser denna vecka som "inskolning" på jobbet igen. Kan nog behövas...eller så är det bara som vanligt. Allt sitter i ryggmärgen!

Nä nu måste jag försöka packa ihop det jag ska ha me mig.
LÄngtar tills svärmor ringer när hon har hämtat Thyra på dagis.Ska bli kul att höra hur det har gätt idag. Hon var lite lessen när jag åkte....men tror nog att det gick över rätt fort. Var samma sak igår!!

Jajja ha nu en underbar kväll.

Till Vidare
//Jobb-ångest-Linda

Inga kommentarer: