24 september 2009

Klippen-Hemavan

Imorrn bär hyrbilen av mot Klippen-Hemavan. Första helgen jag är utan min lilla ögonsten...Thyra alltså!!
Kommer att gå kalas.
Johan ser verkligen fram emot att va ensam me henne en hel helg. Får dom göra lite som dom vill. Hörde Johan viska till Thyra nåt om ett besök på godishuset...hmm...=)
Dom kommer att ha det såå mysigt hela helgen. Men mamma kommer nog att sakna dom!!

Jajja imorrn åker vi alltså från jobbet upp med ena brukaren och ska fjällvandra. Skabli supermysigt. Jag och 2 tjejer till ur personalgruppen. Kommer att bli najsigt...!!!
Men det blir nog inte såmkt bloggande. Kommer nog att skicka iväg från mobilen men inget mer=)
Ska va utan dator heeeeela helgen...hur ska det gå för min farm o mina djur på Farmville..hmm=)

Nä nu ska jag kolla Idol och mysa i soffan.....sticka lite. Mentalt förbereda mig på att va utan Thyra en hel helg!!!!

Tills Vidare

//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Hehe,det blir nog en trevlig fjällvandring!
Hoppas att det blir lugnt!

P&K