22 september 2009

Fjälltuna

Vi har varit bortresta över helgen och jag har inte tagit mig tiden att sitta ner o blogga. Fast tid har det funnits men jag har ägnat mig åt annat. Typ sitta på en pinnstol i stugan(farmors o farfars hus) och bara va.
Sååå skönt att va där uppe. Vi säger det varje år att vi borde va där mer men ändå så lyckas det bara bli under älgjakten.
Nä nu rackarn ska vi ta o rensa upp där till sommaren. Ska gå igenom farmor o farfars saker på vinden och kasta det som ska kastas.
Skulle behövt renovera där lite...typ nya tapeter, nya golv...duschen behöver sig en omgång och så även toan. Man kanske skulle erbjuda sig att göra det till sommaren, iaf små börja.
Jag o Johan satt och pratade om det i bilen på vägen hem i söndags. Skulle nog va där mer om det var lite gjort på huset.
Sen kommer vi nog att frakta upp vår soffa den dagen vi köper en ny....=) behövs en riktigt soffa samt en tv.....!!
Ja shit vilka planer vi fick....får väl se om det skrids till verket...skulle iaf va roligt!!
Sälja husvagnen o va där istället....kanske vore nåt!

Ska försöka slänga in några bilder från i helgen ikväll om jag får tid o ork över. Sen jag börjat jobba igen så vill jag helst bara ligga i soffan sedan Thyra somnat...så otroligt skönt!!

jajja nu ska jag tillbaka till jobbet...

Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: