07 september 2009

Vilken helg!

Har haft en helt suverän helg. Fredagkväll var vi bara hemma o mös i soffan efter första jobbveckan. Skönt att känna att det är fredag igen=)
Lördan så hade vi ju spelning i Obbola. Började välsådär, när vi klev in för kvällen var det 6 pers där.....6 pers!!
Mitt "spelarhumör" sjönk men Jess peppade=) Vi gick ut o började och innan vi varklarmed första setet som varade en timme hade det droppat in massor av folk.
Så till andra setet när vi ökade på tempot och blev lite rockigare var folket ostoppbar!!! Tänk att man skulle få höra en suck när vi gick av för paus...Hahaha..fantastiskt!
Så inför 3:e setet var vi huuuur laddad som helst.....körde mest bara rock från 80-90 talet.
Alla stod o dansade och sjöng me nedanför scenen. Helt overkligt!!!!!!!!
Men såååååå JÄVLA JÄVLA roligt!!!
Fler sådana spelningar vill vi gärna ha.
Nu laddar vi om för en mindre spelning på torsdagkväll. Då kommer även vk och ska göra ett repotage. Håll utkik=)
Spelningen då är ca 30 min. Under en middag! Ska bli trevligt det me.

Resten av helgen då, jo igår så var jag rätt trött. Kom ju hem 2 natten till söndan så det blev inte många timmars sömn. Vi var hemma hela dagen o dolade här hemma på gården.


Thyra hjälper pappsen att rensa ogräs. Flyttar ogräset till hinken=)

Go o gla´!!

Puss pappa!

Nähörrni nu måste jag verkligen hoppa i byxorna o åka på jobbet ser jag!! Jisses.....nu får jag stressa lite. Ha det!

Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: