23 september 2009

Shoppat...

Som sagt så ÄLSKAR jag P.O.P och skulle nog förmodligen kunna köpa upp hela butiken om jag hade råd.
Deras ytterkläder slår ALLT...finns nog inga bättre....lite dyr kan man då tycka...ja so what......råd har man ju. Skitsamma att dom kostar mer,kan mer än gärna betala mer för kvalite!!
Sen såär storlekarna så bra att dom harju kläderna så länge!!

Det är inte bara ytterkläderna jag är galen i det är även vanliga kläder....kvalitén skljer sååååå otroligt mkt. Det kan jag iof känna då eftersom Thyra har MKT p.o.p kläder att på dagis känns det väl sådär att nöta på ett par mjukisbrallor för 245:-....men men....

Iaf så var jag där idag för att köpa henne en till vindfleecejacka..stod o velade mellan limegrön o svart. Det blev ingen...HAHHA....kom fram till att jag hellre köper en till våren. Den hon har nu funkar och är fortfarande stor i storleken fastän den är en 86:a. Köpte den i augusti i fjol....då var hon bara 4 mån!! Toppen. Sen sätter man ju in den i vindjackan så blir det ju en tjock varmjacka som funkarändatills det är dags för overall.
Så det får bli en ny till våren istället.=)

Men jag köpte på mig dessa iaf:
VINTERVANTAR
Bild från Polarn O. Pyret

FUSKPOLO

Bild från Polarn O. Pyret

Sedan stod jag och kollade in ett par fleecebrallor för att ha under vindbyxorna nu i höst men då hade dom inte rätt storlek så jag gick på HM och köpte ett par för 99:- där. Får funka!!

Så skönt att få stilla sin shoppingnerv!!

Nu ska jag surfa runt i cyberrymden....spana in en ny mobil kanske....=)

Tills Vidare

//Linda




Inga kommentarer: