25 april 2010

AWARD.....till MIG!!=)

En jag precis en award av min kära vän Tant Ulrika TACK SNÄLLA!!!




"Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!"

Det där med 7 saker om mig själv kan ju bli svårt....ska försöka än om det då får ta hela dagen!!

* Jag och en kompis anlade en mindre skogsbrand när vi var yngre.........

* Har tågat ner till Hamburg me en kompis och när halva veckan hade gått så beger vi oss till Haupbahnhof(lite lagom full) och bokar om biljetterna och stannar ett tag till=) Det du Tant Ulrika

* Var duktig på volleyboll i mina ungdomsår

* HATAR FÖTTER!! Ja med Ulrika

* Har spelat klarinett som ung ( har den kvar, brukar ta fram o "skrämma" Thyra när vi är hemma hos mamma o pappa) hahaha

* Älskar att shoppa , NÄHÄÄÄÄ...

* Var på vippen att göra lumpen, fyllde i papperna men sen blev det inte mer. Ångrar mig faktiskt idag!!

Nu ska jag då passera denna vidare till 7 av mina favoritbloggare....=)



Hannis - Nytt och gammal och mycket vitt , Helena - mitt liv och min träning , Nenny , Åsa - vägen till ett levande syskon , Claudia Galli , Muppsan och slutligen Tiobarnsmamma

4 kommentarer:

MADELEINE sa...

Tack snälla..!! Ska filuera på den lite ;-) KRAM

Jennely sa...

Länka till 7 bloggar, jag läser nog inte ens 7 olika bloggar :)
Får länka tillbaka till dig = 1, + en kompis = 2..funkar det? ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hahaha!! Oj oj oj..den där ombokning hade jag glömt - underbart kul vi hade!! =) O lumpen ja, där var ju jag oxå med på ett hörn o jag är GLAD för att vi skippade det =)

KRAM

Hipsterlillamy sa...

Men Ulle HUUUUR kan du ha glömt den ombokningen...ja vid närmare eftertanke...hmm..
Har en del fins kort från just den kvällen....synd jag inte ha scanner!! HAHAH sååå jäkla rolig resa!!

Jennely: Du kirrade ju det!!=) Annars är det nog inte såå noga me att det just måste va 7!!!=)

Madeleine: Ser fram emot dina "erkännanden"....=)