08 april 2010

THYRA 2 ÅR!!!

Grattis lilla älsklingen som fyller 2 år idag!!! Tänk att tiden har hunnit gå så fort!!
För exakt 2 år sedan så åkte vi in till förlossningen för att invänta vårt planerade snitt....
Ja tiden rullar verkligen iväg.

Imorse så fick Thyra öppna ett paket innan hon åkte till dagis. Det var en Pippi ryggsäck!!
Gissa om hon blev lycklig. Den gamla ryggsäcken skulle genast bytas ut mot den nya. För Pippi ryggsäcken skulle me på dagis, så var det bara!!
Så det var bara att packa om!!=)
Sen så skulle lillrackaren ha fler paket men då fick jag säga att dom var hos pappa i traktorn!!
Ska ha ett litet firande efter middagen ikväll tänkte vi.
Lite paket och tårta. Tror farmor o farfar skulle komma över en sväng me. Dom bor ju så nära så det känns väl konstigt för dom att vänta till kalaset nästa helg!!
Så nu ska jag till o slå in lite paket och slänga ihop en liten tårta(på jobbtid)......attans!!
Ja va gör man!! Tur det finns nån timme att slå på lite privat på jobbtid!!

Ska fota lite i eftermiddag och lägga upp senare!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tiden den bara rinner iväg, konstigt att man märker de så tydligt när barna blir äldre.

Jaha hur går de för dig där utan mig på jobbet, jag mår mycket bätre idag, men självklart så saknar jag ju dig!

pussss!/Helena

Hipsterlillamy sa...

Men tur att vi äldrig blir en dag äldre iaf!!

Jo men det går fint!! Klart jag saknar dig men det går okey ändå!!

PUSSSSSS HELENA!!