27 april 2010

Fulle rulle

Igår hade jag tänkt och ville blogga men tiden fanns inte till!Jag och Thyra åkte ut till Stöcksjö till Helena där vi blev bjudna på lunchSpana bara in denna bild....bilden lånad från Helenas blogg

Tror ni det var smarrigt...det var underbart!! Värsta salladsbuffén.....tror nog det var den goaste lunch jag fått hos nån!!=)
Hur ska jag bräcka detta då när Helena kommer till mig och ska äta lunch?!?!

Jajja vi var iaf där halva dagen sedan åkte vi förbi Eva och tog en kaffe.
Sedan hem och förberedde middag. Hade middagsgäster igår. Mina kära vänner från showgruppen kom. Sen satt vi och mös och surrade till 22.....
Var alldeles för trött för att blogga sen, det fick bli sängen.

Men jag gillar ju dagar me fart o fläkt i. Så skönt att ränna runt ibland till de ena och de andra huset!!

Idag är det jobb som gäller. Siter just nu i telefonkö till ica.....nåt strul me en kod till ett kort...
väntetiden skulle va 3 minuter men jag har då fasen suttit i 10-15...blää

Nä nu svarar dom..
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Tack för awarden sötis!
Och grattis till dig=))

Alltså...
Det där med handarbete!
Det går fan inte!!
Jag kan snickra, måla, gjuta men inte virka...
Det är din grej har jag fattat nu=))

P&K