20 april 2010

SHOPPAT!!!

Idag har jag vart och uppdaterat Thyras garderob.
Shoppat detta:

Lindex Shop Online - Treggings
Bild från Lindex Shop Online
Lindex Shop Online - Leggings, 3/4-längd
Bild från Lindex Shop Online
Lindex Shop Online - Leggings, 3/4-längd
Bild från Lindex Shop Online
Lindex Shop Online - Jeggings
Bild från Lindex Shop Online

Åsså var det nå mer från Lindex som inte finna me på hemsidan. 2 klänningar och 2 tröjor!! Kalas.....
Allt detta kostade 414:- Katsching!!!!

Sedan gick jag vidare till P.O.P och köpte denna:
MÖSSA
Bild från Polarn O. Pyret

Sen köpte jag gardintyg till hennes rum. Blev Pippi tyg från Åhlens....trodde dock jag skulle kunna börja sy dom här på jobbet ikväll men så blev ikke fallet. Hittar inte åt måttbandet så jag får väl göra det hemma me en galen 2åring runt benen!!=)

Just det...shoppade ju även pippi skorna som jag visade i förra inlägget!!
Nu är det färdigshoppat ett tag framöver. Tror jag ska chocka Jojje o spara lite innan Greklands semestern!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: