24 april 2010

Lördag o jobb

Fredag igår och det blev en inplanerad resa till Tålsmark med tjejerna på jobbet. Åkte o hälsade på Nina och barnen. Blev bjudna på supergod lunch och fika till efterrätt. Inte varje dag man äter dessert efter lunch. Ja iof jag hoppade ju den....duktig tjej!
Har ju 6 kilo till som ska bort innan sommaren!!=)
Joker var ju lagom rolig där och hittade en "åtel" som han rullade sig i. Luktade inte direkt hallonbåtar om honom på hemvägen!!
Han fick sig ett ordentlig bad hemma sen så nu är han fin o lurvig igen!!!=)

Kvällen ägnade jag ju åt JILL JOHNSON!!!! Alltid lika fantastisk på scen!!!! Hon förmedlar verkligen en genuin känsla. Sedan lyfter hon fram låtarna och musiken. Inte så mkt fokus "bara" på henne. Hon sjunger ju som en gudinna och gör om låtarna till sina egna helt underbart!!
Nä det är verkligen en folkkär artist som jag ser upp till och beundrar!!
Ser fram emot nästa vår!!!=) Hoppas hon kommer tillbaka!!!=) Hon lovade det iaf!!!=)

Annat då....njaaa....jobbet idag. Skjutsade mamma till bussen innan så vi var igång tidigt för att va mig en jobb-lördag morgon. Packade tom smink och kläder för ett dop som jag ska sjunga på ,vad jag trodde var i eftermiddag, men det visade sig nu att det är imorrn.
Tur jag upptäckte det annars hade jag glad i hågen åkt iväg till Holmsund och stått där och väntat på kantorn!
Så då blir det en lugn eftermiddag hemma sen. Hämtpizza(måååånga points i en sån).......o Körslaget ikväll. Skönt!!

Hoppas ni har en härlig helg!!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Stefan sa...

Trevlig blogg du har! :)