29 april 2010

Kan inte alla arbetspass va som idag...

För idag har vi haft kul på jobbet. Iof alla dagar me tjejerna är underbara. Idag jobbade jag me Helena. Vi åkte iväg redan 9 på morgonen. Ena brukaren jobbar ju en stund på Konsum så vi gjorde bort det först. Sedan rännde vi runt halva Umeå. Returmarknaden,Myrorna,Skohuset,Team Sportia o Cyberphoto hann vi me. Herreguuud.
Just det vi hann ju även åka förbi hemma hos Helena en svängi Stöcksjö!!=)
Vi var tillbaka 12.30 på jobbet. Snart dags att gå hem då juh!

Men ibland behövs det sånna rejjardagar. Dels för att det är en del ärenden som ska fixas till själva jobbet men man får ju tid att titta lite själv oxå. Sedan tror jag att det är en bra social träningsmetod för denna brukaren. Han gillar nog att va me oss i ränna!!

Iaf så köpte jag mig ett par nya vårskor...JIIIIIHOOOO. Nu behöver jag inte skämmas när jag går omkring me trasiga skor. Phhiiiuu!

Det blev ett par sådana. Tidigare 699:- Nu 399:- Rena rama klippet!!!

Efter jobbet blev det ett pass på gymmet. Toktränade fysiken idag.....förbrännde nog en hel del...=) Så skönt. Ska försöka hinna me en sväng imorrn me.=)

Nä nu ska jag njuta av tystheten och stillheten här hemma.

Tills Vidare¨

//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi måste kolla upp de där med resturangen! tänk så kul de skulle va.

KRAAAM så syns vi. Helena