03 februari 2012

Måste ha viskat hej...

för inatt kl 4 gick reveljen och jag fick inte tyst på den. Trots en alvedon supp, vilka är då HEEEEELT värdelösa. Tacka gud för Ipren suppar!!
Han somnade 20 min det var det liksom. Ville inte ligga platt ner så då förstod jag.
Tryckte lätt på båda öronen och då skrek han ännu mer. Nu får jag inte ens röra dom.
Så öroninflammationen verkar va här. Tackar!!!

Har då ringt VC, får se när dom ringer. Blir väl antibiotika och va jag kom ihåg när Thyra åt det första gången var det ett rent helvete att ge. Det smakar KRÄK!!
Men men, det är bara att våldhålla...mer eller mindre barnmisshandel....men det blir ju bra av det! Som tur är.
Det värsta är att det brukar va typ 3 ggr per dag i 10 dagar....såå....jaaa....

Jajja, nu är då jag rätt trött men inte får jag sova. Pojken har slocknat i vagnen på hans rum och Thyra kollar Bompa...! Bara att va vaken och glad...

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: