09 februari 2012

Utan tv

Vad hände under dagen liksom!!!
Slog på tv:n som vanligt på fm och åkte sedan iväg efter lunch för att promenera med en mamma som har barn på samma avdelning på Thyra. Tänkte jag skulle, för en gång skull, stänga boxen och spara ström!!!
Ikväll får vi inte igång tv jäveln!!! Va gjorde man när inte tv:n fanns!! Satt och titta på varann eller?!?!
Tur man har play appar på paddan så kan man kolla lite repriser!!!

Nä nu tänker visst Johan kliva upp på taket och provjustera parabolen! Tror dock inte att det är den det beror på!
Nåt jäkla fel och jag antar att det blir en ny boxer imorrn!!!!!!! Går ju fan inte att va utan tv!!!!

Annat idag då! Jo se ni. Linda har vart till frissan! Älskade Carro har ratt hand om mitt hår igen! Var sviiiinlänge sen! Nu känner jag mig som en männisch igen!!

Nä nu r det dags att via telefon hjälpa gubben! Håll tummarna att det kan va nåt sånt, så kanske jag kan se Revenge kl 21 iaf!!!

Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: