14 november 2008

*arghhhhhhhhhhh*

Fy sjutton jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är bara arg för tillfället.
Eller jag har vart argare, när jag kom hem från min shoppingtur. Nu har det värsta lagt sig.
Men me tanke på mitt förra inlägg som skulle bli så suprisigt och mysigt......blev långt ifrån istället.
Kom på OnOff glad i hågen som mitt sista stopp på dagen. Klockan var strax före 14 och jag skulle bara hämta mobilen och åka hem för att ge henne mellis o sen skulle hon få sova!!!
Hämtade min mobil och satte mig i bilen......jag ska bara stoppa i min sim kort och starta den och bli uppkopplad mot omvärlden innan jag kör hem, tänkte jag.
Öppnade det där jä*la paketet dom snurrat om mobilen me.
Vad ser jag.........INTE MIN MOBIL!!!!!!!!!!!!
Mina garantipapper och mitt namn men INTE MIN MOBIL!!!!!!
Ut me ungen som vid detta laget var väldigt glad*ironi* och hungrig.
In igen och undrade var min mobil var......
Inte killen i kassans fel men man tar ju lätt ut på den närmsta personalen man ser.
Han kilar sig i skallen och undrar vad han ska göra åt detta........!!!!!!!

Kan ni förstå mitt dilemma........Iaf så ringde han servicebolaget och tydligen hade den här mobilens ägare fått min mobil. Så nu ska det ta typ 1 vecka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanja min räddare i nöden, jag ska få låna en mobil av henne så ni kan nå mig under veckan ändå!!!!!
Men förstå hur en mysig dag fort kan ändras....och bara över en mobil.
Hade det vart 10-15 år sen, inte hade man fått halv hjärtinfarkt över en sån här grej.
Ja herrejisses.

Men hem kom vi, Thyra fick mellis och nu sover ungen ute i regnet!!!!!

Oj nu känns det plötsligt ännu bättre. Skönt att blogga av sig lite ilska!!

Nu ska jag ta tag i lite fredagsmys=)

Tills Vidare!

//Linda

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nej vad trist att det blidde så då =S Hoppas din rätta kommer hem snarast!

Hälsa sessan o gubben =)

Kram