07 november 2008

Julkort!!!

Här sitter man i början av november och klär på sin lilla dotter tomteklänning och tomteluva....allt för att få fina bilder till kommande julkort!!

Klockan 09.00 på morgonen. Tur att hon alltid är en glad tjej!!!!=)
Får se om det blev några bra bilder. Blir helgens projekt.
Ska ju dessutom fira Johans första FarsDag på söndag!!! Ska bli kul!!




Vad ska denna dag bjuda på för roligheter då. Jo jag och Nims ska åka förbi jobbet en sväng och hälsa på. Anmäla oss till en informationsträff angående den blivande intrapenaden på jobbet!!Sen blir det Barnens Hus för igår när jag skulle fälla upp suffletten på vagnen så förr babvakten i golvet och förmodligen gick känsligheten sönder. F*n......säger jag bara. Svindyr var den dessutom och jag kan inte va utan eftersom lillan sover ute i vagnen på dagen!!!! Så vi ska väl iväg och hitta en billigare idag. Som vanligt så har vi alltid fullt upp. Ska försöka att en eller två dagar nästa vecka att bara ta det lugnt o va hemma. =) Jag vet ju iof redan hur det kommer att gå!! Hahaha



Hoppas ni får en bra dag och helg.

Glömde ju att lägga in denna bild från förra fredan när vi var till Johanna på lunch.

Mysig bild va, föressten.....Ni har väl inte glömt att rösta på Johanna som Sveriges Lucia!!!;)

Tills vidare!!

/Linda&Thyra


Inga kommentarer: