28 november 2008

Singing Bee

Det är är helt sjukt men för nån vecka sen satt jag och surfade runt och kom in på Tv3:s hemsida. Sen satt jag där och fyllde i formuläret till att vilja va me i programmet Singing Bee.
Igår eftermiddag ringer mobilen........."Hej, det är Camilla från Singing Bee"
Jag höll på skita ner mig rent ut sagt.
Iaf så vill dom ha ner på mig på casting till veckan......jag bad dom återkomma idag för jag måste ju disskutera detta med Johan.
Och idag ringer hon igen...efter 14........
Jag ska tacka JAAAAAAAAAAAAAAAA........................
HAHAHAHAHA....jag vet detta är helt galet men jag kan bara inte tacka nej.

Tills vidare.
//Linda

2 kommentarer:

Hannis sa...

Jag ska spela in det!!
Hehe!

Kram

Anonym sa...

Det kommer att gå superbra ska du se! Med Thyra i tryggt förvar hos oss så kommer du glänsa som värsta stjärnan!

Kram kram!