26 november 2008

Vad gör jag med gurkan????

Hörrni, vet ni, jag har fått igen min telefon!!!! Hör och häpna den har hittat till Umeå.
Han sa det han som ringde " Jag trodde aldrig det skulle gå så enkelt"......tur han sa det EFTER mobilen kommit. Iof hade jag ju fått en ny då.
Trevligt......nu ska jag bara ta ställning till om jag ska sälja den eller behålla den.

Thyra springer omkring här hemma och är galen som vanligt=) Finns ingen stop-knapp????
Vet ni häromdagen när jag satt och åt frukost, då blev jag sugen på ytterligare en macka så jag skulle tvärspringa och göra en till. På mina förra mackor hade jag kaviar&gurka, skinka&paprika.
Så jag skulle ha en till me kaviar&gurka. Jag hittade banne mig inte gurkan. Paprikan som jag hade haft låg så fint i kylskåpet men inte gurkan. Tittade en snabbis ner i soppåsen men ingen gurka. Iaf så lämnde jag det där och återgick till Thyra och datorn.
Senare på dagen skulle jag öppna en kökslåda. DÄR låg gurkan sååååå fint i ett fack där jag har osthyvlar.....!!
Då funderade jag hur det stod till i skallen.......

Shit va det snöar nu igen. Mysigt men jobbigt för min käre man. Han jobbar dubbla skit nu när det har vart sånt här väder. Men nån ska ju ta bort snön oxå=)
Sitter och väntar på Vanja. Vi ska åka och bada senare idag i Holmsund med barnen.
Nina&Hugo ska oxå me. Dom kommer lite senare!!
Ska bli sååå mysigt. Ska vi först äta lunch och sen bada en stund i Djungelbadet me de små.

Nope, nu kommer främmen mitt.
Ha en underbar dag!

Tills vidare//
Linda&Thyra

Inga kommentarer: