30 november 2008

Första Advent...

Glad första advent på er!!!=) Hoppas ni alla får en supermysig dag med mycket ljus och värme.
Här regnar det ute så det är väldigt mysigt....inte alls.
Vi får nog spendera dagen inomhus och bara mysa. Iof så myser min käre make redan. Han har somnat i fotöljen.....jo jag vet klockan är bara 10.00....HAHAHA.
Han blev utkallad i morse för snöröjning men det hade ju inte kommit nå mkt snö så han var hemma igen efter 3 timmar. Skönt. Får vi umgås hela familjen idag ändå.

Första Advent då tänker man på julskyltning och glögg. Först hade vi planer på att åka ner på stan och kolla eftersom vi har vart bortresta de sista åren på första advent. Men jag tror planerna blir ombytta. Vi åker nog istället och hälsar på några kompisar. Får oss lite adventsfika.

Julbordet igår var ju helt fantastiskt. Det bästa julbordet jag ätit på många år. Upplsutningen var riktigt bra. Vi fyllde nog hela värdshuset och det var riktigt trevlig stämning.
Thyra var så snäll hela tiden! Skönt för oss, äta i lugn och ro.=)
Sedan kom vi hem och både jag och Johan var alldelens för mätt så det blev bara soffläge. Orkade inte ens slå på datorn.
Så när Thyra som vanligt däckade vid 19.30 så intog vi varsin soffa och bara kollade tv. Så skönt så.

Nope, nu tror jag att jag ska kolla in lite sista minuten resor, man måste ju få drömma iaf!!
Ha en fantastisk första advent,

Många goa kramar från Linda&Thyra

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Regn här som där ser jag :S Ni har med andra ord inte mkt till snö heller..eller?

Gott med julmat oxå..En annan missar ju det i år men jag klagar inte då det är Thailand som "hindrar oss" till att fira julen!

Hoppas allt är bra med er!

Kramen

Hannis sa...

Lycka till!!!
Du kommer då att sopa mattan med dom andra=))

Kamen