11 november 2008

Demo.......

Jag vet att några har tyckt att jag ska slänga ut en snutt när jag sjunger nåt.
Förra veckan var jag hemma hos mina kompisar Andreas och Cilla, där spelade vi in lite till hemsidan. Kan ju faktiskt dela med mig av den nu då!!!!!!!

Be nice!!!!


http://www.box.net/shared/mmq79cmi5h#Linda_Crazy



Annars så sitter jag i byta-mobil-tankar. Köpte ju en super "hypad" mobil i juni. Men denna mobil har ju bara betytt problem för mig. Den är alldeles för "hypad" för mig!!!!Jag funderar på att byta till en som bara kan ringa,ta emot samtal. Samt skicka MMS&SMS

Varför ska jag ha en avancerad??????!!!!!! Jag är ju ingen avancerad person!!!=)

Så idag ska jag nog förutom att dra snabeldraken runt huset kolla in lite mobiler!!!=)

Lev&Må...

Tills vidare//

Linda&Thyra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Testar att skriva ett litet inlägg här...har ju aldrig gjort det. Dags nu tyckte jag!:-D

Lyssnade på din fina sång!! Va konon vännen!!:-)

Kramar i massor

Anonym sa...

Va inte konon, utan KANON *skratt*

Hannis sa...

Du är sååå duktig Hönan!!
Jag älskade ju tiden på kopparvägen när du gick omkring och sjöng för dig själv!

Kramen Puman