28 juni 2009

Bastuvärme...

Nog rackarns är det utlandsvärme må jag säga!! Nu är det nästan så man önskar en mulen dag så man har samvete att va inne och städa!! Men ikke. Ska ju fortsätta så här hela veckan...!!
Därav min dåliga uppdatering. Timmarna inomhus är väldigt få, hoppas jag ni förstår med tanke på vädret. Idag har jag faktiskt badat för första gången i sommar. Kunde behövas för att få igång hjärnan efter festen igår...

Var med Johans jobb ute på Hälje gård. Där hade vi 3-kamp med 3 rätters middag.
Sååååå roligt vi hade...!! Dansade oss svettiga.
En mycket trevlig fest med massor av trevligt folk=)

Rejält trötta idag, konstig blogg idag...orkar knappt titta på tangenterna.

Tänkte bara slänga uppp nåt kort på lilltjejen idag i solskenet!
Fam. Fälten kom förbi på förmiddagen och stannade heeeeeela dagen. Vi har grillat burgare till lunch, solat, badat, skvallrat,fikat gott åsså blev det hämtpizza till middag!!
En superttrevlig dag!!

Men nu tror jag banne mig det får bli sängen. Hoppas man får sova nåt inatt. Har 27 grader varmt där inne. INTE alls roligt!!
Sommarflickan!
Bara bus och mys
Första gången på stranden på väg ner i vattnet!
Blev ju som väntat HELT galen. En helt ny värld öppnade sig. Lite större bassäng än den hon är van!! Gissa om lycklig unge. Tror ni man fick hjälpa henne. Nope, hon sprang i vågorna, föll....drog nån kallsup, upp på bena, lät som en häst och sedan fortsatte i samma fart. Härligt!!!
Hörrni ha det så länge...
Till Vidare
//Linda

Inga kommentarer: