30 juni 2009

Sommar sommar sommar

Är det inte underbart med denna värme....som tur är har vi lyckats föra ut den onda värmen ur huset genom att installera nyggnät i två fönster som numera är konstant öppen. Och det funkar!
Vi har inte längre 27 grader varmt och det funkar att va inne=)
Idag har det ju inte vart helsol men ack så varmt det vart ändå.
Imorrn är den blåa himmelen åter...=)

Var till frissan igår och fick bort mitt långa hår. Usch va det växer fort, speciellt på sommaren. Naglar och hår växer galet fort. Så nu är jag korthårig i nacken igen....=) Sweet. Kanske skulle försöka få in nåm bild på frippan...ska försöka imorrn.
Nu ligger jag på sängen och kollar tv.

Glömde föressten att berätta om Jokers operation. Den gick iaf super. Lämnade honom där runt 8.30 och fick hämta hem honom redan 11.30.
Dock massor av groggy men han fick ju kvickna till här hemma.
Redan på eftermiddan samma dag så piggnade han på sig och sprang omkring. Skönt att se.
Nu ska han gå på penicillinkuren tom fredag. Smärtstillandet plockade jag bort redan i söndags.
Hoppas hoppas hoppas det blir bra nu.
Dom ville jag skulle komma på en efterkoll om 5-6 veckor. Få la se då.
Nu ser det då bara bra ut och Joker är back on track.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: