23 juni 2009

Förbannad som ett bi

För 1 1/2 år sedan hade vi in Joker för operation för sina halsmandlar. Vetten hade aldrig sett så stora halsmandlar och kunde inte ta allt på en gång. Vi fick komma åter på 6 veckor för ny koll.
När vi då va där så var dom superstressade, var nån dräktig tik på väg in och dom var få personal, så dom tvärkollade ner i halsen och sa då att det såg bra ut.
Glad åkte man ju hem men det malde ju ändå att dom hade sagt att dom inte fått bort allt.
Men men tiden gick...

Till inatt....Joker har inte velat ligga ner och sova utan suttit och tokflåsat.
Trodde att det var framtassen som spökade som tidigare. Men började runt lunch fundera på hur han va innan operationen sist. Slog mig då att han hade samma symptom.
Så jag tog tag om huvudet och förde det neråt och han gnällde till. Vill heller inte titta ner när jag har godis i handen. Exakt som sist.
Känner hur sur o arg jag blir....

Iaf så fick Johan ringa vetten så nu ska vi dit i eftermiddag och få domen. Så här lagomt innan semestertider......skitroligt.
Känner mig dunderlurad av vetten...!!

Återkommer sen,..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: