23 juni 2009

Trött hund

Ja nu har jag en väldigt trött hund. Inte har han sovit sen igår kväll men nu lär han sova.
Fått en lugnande spruta samt en smärtstillande spruta.....och penicillin!!!
Dom kunde inte med klarhet avgöra om det var ärrbildning eller om den var inflammerad.
Men iaf så ska han in för operation på fredag morgon....!!
Jag tror ju att den är inflammerad....för rött var det där nere.
Nu är ju inte jag nån veterinär men jag tyckte då inte det såg bra ut.

Iaf så kommer kalaset att kosta...............0:-
Schysst av dom tycker jag.
Är det inte tonsillerna så går dom vidare för att kolla upp var killen har ont.
Men han är så lik sig som han var sist när han hade ont i halsen.
Kanske förklarar varför han har vart så "jobbig" senaste månaden. Dels så håller han på "buga" framför matskålen, vill vara upp i mig hela tiden.
Hoppas hoppas det ordnar sig.....vill ha en frisk hund!!
Skönt dessutom att det går fort. Redan på fredag!!!

Jaja nu ska jag gå till spisen och fixa middag!! Joker ser ut att sova sååååå gott nu, äntligen avslappnad. Tänk att han har inte sovit sen igår kväll...han har inte velat lägga ner huvudet mot golvet!!
Nu ska han få vila heeeela kvällen. Ska hålla den här lilla galna tjejen ifrån honom.

Tilld Vidare

//Linda

1 kommentar:

Åsa sa...

Stackars vovve. Skönt att ni fick op-tid snabbt... Hoppas han blir friskt snart. Kram kram