16 juni 2009

Tack Kronan!

Oj vilken service ja har upplevt senaste dagen....ringde Kronan igår morse och beställde vagnarna. En till mig och en till Vanja.
Ville sååå gärna ha den innan helgen iom att vi är utan vagn men hon kunde absolut inte lova nåt utan hon trodde att den möjligvis skulle hinna komma.
Ringer i morse till henne igen och får ett sändningsnummer och det visar sig då att den redan finns i Umeå=)=)=)
Ringer då Schenker för att få ett löpnummer för att kunna hämta ut den.
Men då säger dom där att den redan passerat bilbandet och är på väg ut till mitt utlämningsställe. KANON!
Fick då precis ett sms att jag kan hämta ut dom efter 17....GLAAAAAD!!
Service eller hur?!?!
Ibland blir man chockad av hur fort det kan gå. Underbart!

Så imorgon när det är lovat sol ska jag, Thyra och Joker premiäråka den!! Fantastiskt.
Den är ju såååååå snygg!!!=)

Så vad har hänt sista dagarna då. Efter baket i söndags så var Linda knäckt....jag och Maja låg och kollade en film på söndagkväll och jag somnade ifrån. Maja fick berätta igår morse hur den slutade....hihi.
Så kan det gå.

Som sagt Maja är här i 3 dagar för hon har dansläger. Så nu gäller det att skjutsa och hämta till aktivitet. Uppvärmning inför Thyra blir större. Funkar rätt okej!!=)
Hon dansar mellan 10-17 i tre dagar. Tufft schema för en 9 åring. Men hon har kul.
Hon kom hem igår och var så glad för att hon hade fått 2 nya kompisar där. Skoj för henne.

Igår kväll hyrde vi en film, Vi hade i alla fall tur med vädret...Igen" och vi låg alla tre och skrattade oss varma i soffan. Godis var förstås obligatioriskt igår för att Maja var här.
Mysigt hade vi, regnet öste ner utanför. Var lite höststämning.....
Det är iof trist, vill att sommaren ska komma nu. Varmt o soligt...undra när den kommer..
Midsommar ska tydligen bli trist väder....har planerat en husvagnstripp men jag vet inte hur vi gör om vädret blir trist. Så tråkigt att bara sitta fast i husvagnen hela helgen. Vi får se närmare helgen.

Ha en forsatt bra dag
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: