12 juni 2009

Inte många lugna stunder här inte...

Denna veckan har vart rätt intensiv därav väldigt dålig uppdatering. Igår var första lugna dagen, då tog jag och Vanja det lugnt o åt lunch och kollade film när barnen sov. Väldigt skönt.

Va har vi hittat på då som är så intensivt...igen speciellt egentligen. Bara flygigt och flängt överallt. Måndags var det 1 års firane av Elliot, fick middag dessutom och sedan drog jag och träffade tjejerna för lite rep inför den kommande spelningen i höst.
Resten av veckan har det vart storhandling samt små ärenden varje dag.
Så idag är jag rätt less....och inte är det slut för det.
Nu i eftermiddag ska vi iväg och fixa pass till Thyra och Johan.
Imorrn är det för Hugos 1 års kalas och sedan drar vi till Fredrika för att baka mjukbröd hela söndan. Puh=)
Ska bli skönt att blrja jobba snart....då är det då lite lugnare iaf=)

Igår fick vi ett brev på posten. Från kommunen. På onsdag ska vi på informationsträff och träffa personalen på Thyras dagis. Ska bli riktigt spännande att se hur det ser ut. Utanför ser det fortfarande ut som en arbetsplats. Men sandlådorna börjar ta form.
Ska bli riktigt kul att åka dit. Det närmar sig med stormsteg, inskolning alltså.
Spännande.
Bara sommaren kunde ta fart nu. Inte kan man tro att det är Juni inte. 12 grader varmt idag och mulet o grått.
Nu vill jag ha sol o värme.....åker ju iof snart till Turkiet=)

Jajja nu ska jag ta mig en break och läsa ikapp alla bloggar jag följer. Har väl en massa att läsa..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: