02 juni 2009

Städat bilen...

har jag roat mig med på eftermiddagen. Ska inte säga nåt till Johan utan det får komma som en överraskning när har sätter sig i den till helgen.=)Han har klagat länge på att den är skitig invändigt så jag slog till på det i eftermiddags. Skönt att få dammsuga och torka den ren.
Nu e det schnygg......tills imorrn kanske.....dags för Thyra att äta kex i bilen igen.
Nä nu har vi sagt till varann jag och Thyra att vi ska hålla den ren. Iaf fram tills helgen.

Statusen för idag då? MKT bra....Nina & Hugo kom i morse och stannade till em. Så härligt att bara tvånglöst sitta o surra. Lovely. Barnen sov en bra stund mitt på dagen så då fick vi tid att sitta och fixa och måla naglarna. Visst har man det bra som mammaledig=P
Så mysigt. Synd vi inte ses oftare. Vet inte varför det blitt så lite nu på sista tiden...veckorna bara rinner iväg och som Nina sa en gång "Jag har aldrig vart så uppbokad som nu"......vi planerar alltså veckor i förväg för att ses en dag?! Visst är det konstigt..
Ska iaf försöka ta mig ut dig nån dag till veckan....om hon har tid=)
Har själv väldigt lite uppbokat nu och det är så fantastiskt skönt. Man bara lunkar på och tar en dag i taget. Bestämmer sig under morgonen va dagen ska bjuda på.





























Barnen roar sig i Thyras rum innan lunchdags. Thyra son vanligt smilar upp sig när kameran tas fram. En riktig liten linslus har hon blivit. Hugo ser mest fundersam ut=)
Spana in tjejen som i morse skulle ge nalle välling......visst, han ska ju oxå få morron välling.
Nä hörrni alla goa männskor som orkar läsa om mina "tråkiga" dagar, nu ska Linda ta o surfa runt lite innan det är dags för min tv kväll som börjar kl 21 o pågår till drygt 00....=) Så härligt.
Ska iväg imorgon bitti på ett möte, kommer absolut att berätta mer om det sen när det är klart=)
Lova att komma tillbaka o kolla...
Ha en underbar kväll..
Tills vidare
//Linda&GoThyra

1 kommentar:

Nims sa...

Vi har tid för er till veckan!!!....Hihihi