01 juni 2009

Rastlös ut i fingertopparna...

Usch va jobbigt med dagar som man inte vet man ska göra av. Det slutar ju alltid med att man står med moppen eller en skurtrasa då...usch
Är man inte gjord för att hitta på annat än att städa o dola. Sååååå trist.
Men men, ingen ledig och hemma så då blir det att dola här hemma.
Nu är iaf farstubron uppskurad o inoljad. Har ställt för den ordentligt så Joker inte går upp o lägger sig där. Har gjort det tidigare år och det är inte så roligt med träolja på tassar o päls......

Helgen har förövrtigt varit toppen. Bott ute i solen. Ätit ute och myst bara.
Mors dag gick väldigt lugnt till. Johan var slö efter lördagkvällen och jag likaså. Jag var dock inte slö av alkohol utan för lite sömn. Problemet jag har när Johan är borta eller ute och man väntar hem honom är att jag inte kan somna....
Jag lyckades somna runt 1 tror jag men vaknade 1.30 när han kom hem och då låg jag ju vaken en stund.
Så det kändes som om jag var bakis igår o inte J.=)

Nä nu ska jag surfa lite och komma på vad vi ska hitta på i em. Blir nog ett besök på nån butik. Måste nog iväg o köpa nån bukett till svärmor/farmor. Vi ska dit på middag i em. Var ju mors dag igår så då tycker jag hon kan få lite blommor.
Sen blir det iväg till tjejerna. Har ju en stor spelning att repa in innan semestern=)

Ha en underbar dag!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: