02 mars 2011

Det funkar

Förbaskat har jag inte fått sova inatt.....vaknade inatt och det var tyst!!
Hade tid över igår efter jobbet och vaccination av Celma så jag drog en sväng förbi stan och gled in på apoteket.
Köpte sådana hära...

Kan det ha vart en lyckträff eller är det så att Jojje har för små näsgångar....hahaha
Iaf så har han sovit tyst och det har vart såååå skönt...!!!
Får se den lycka som håller i sig.

Passade även på att göra ett stopp på Polarn&Pyret när jag liks va på stan. Fyndade ett par täckisbrallor för 500:-
Marinblåa - supert. Var sugen på att rycka in täckjackan me men hittade ingen bra färg...lila...
Hmmm..kanske inte passar till lillebror.....ja jag ska fundera ett tag.
Bra att passa på att fynda till nästa säsong. Jackan ute för 500:- och kostar ju egentligen 1000:-
Ja ni hör....bara att slå till va...hihihi

Annars då i detta huset. Thyras feber hon har haft i 3 dagar verkar ha börjat ge sig. Men den kom en hemsk hosta somäven jag blitt drabbad av. Varför...?! Har ju nyss vart sjuk...
Jajja...bara att hosta och gilla läget..

Nu ska vi försöka göra nåt här. Sortera lite tvätt kanske. Baka en kaka.....kanske..
Hoppas ni har en bra dag!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: