24 mars 2011

Packat...

Nu tror jag att det är packat klart. Bara ut till bilen som fattas,ja förutom necesärer och sånt...
och maten som ska handlas i morgon förmiddag.
Jag och Thyra har fram till lunch på oss att fixa lite. Sen kommer J hem och då drar vi mot Fredrika, som blir första pitstop.
Sedan drar vi vidare mot Kittelfjäll på lördag morgon. Sååååå NAJS!

Längtar till bilturen, då man sitter där och lyssnar på Melloskivan 2011 ser fjällen närma sig mer o mer. Solen hoppas vi ska lysapå fjälltopparna...
Jajja 2 veckor där uppe så nog borde vi få soldagar...=)

Uppdaterar under resan på lördag=)

Nu ska jag vila,vila och vila.....min rygg har tatt stryk i veckan...hmm. Men det ordnar sig!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linda.

jag skulle gärna vilja ställa några frågor till dej som småbarnsförälder.

Har du någon mail jag kan nå dej på eller kan du skicka ett till:
goliat82@hotmail.com

Med vänlig hälsning
Jocke