15 mars 2011

Nattelinatt och utvecklingssamtal

Bloggtorka....! Har inte bloggat på flera dagar. Har bara inte tagit mig tiden.
Vi åkte iaf till Fredrika i helgen och fick en toppenhelg. Vilket väder. Vi spenderade två dagar utomhus med skoter och grillning. Helt supert.
Och vilket skoterföre det var där.
Tyvärr hängde inte kameran me i helgen utan blev kvar i stressen iväg i fredags.

Nu är det jobbvecka igen och 4 nätter står på schemat. Både och med dessa nätter.
Samtidigt som det är superskönt att jag hinner så mycket eftersom jag sover så lite och dåligt dagtid. Men just på grund av det så är jag ju helt slut på efter 4 nätter.
Men men nu har jag inte många veckor kvar att jobba. Fick idag beviljat HP....GÖTT!
2 maj får jag gå om jag vill....=) Får se när jag kliver av tåget...beror på hur jag mår.

Idag har vi iaf haft utvecklingssamtal ang. Thyra på förskolan.
Som väntat så var allt bara bra. Alltid roligt att få höra hur hon funkar där och så.
Vi upplever ju henne mkt harmonisk för tillfället, det gjorde även förskolan.
Dom berättade lite vad hon leker me och vilka hon leker me. Inte så mkt med dockor utan rutschkanan, laga mat och mamma, pappa barn typ.=) TÄnk att det börjar så tidigt.
Hennes fin och grovmotorik är utvecklad som den ska. Även talet, nån bokstav men det kommer ju det me.
Ja men det var bara bra och det är så skönt att höra. Pedagogerna är ju där för barnen och dom har ju full koll på hur dom utvecklas.
Är så otroligt glad och tacksam över personalen på hennes förskola. Är mer än nöjd!!

Näää nu ska jag glo på BigBrother och bara chilla här i soffan på jobbet.
Ha det gött!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Kullerbytta sa...

Hej!
Här kommer tips om ett ställe man kan köpa roliga leksaker på nätet www.kullerbytta.nu. Roliga doktorsset och leksaksköken är helt underbara! 10 kr av varje såld leksak skänks dessutom till barncancerfonden vilket jag tycket är så fint..

Mott sa...

Hej Linda :) kikade in här för och se om du hade lagt ut någon magbild ;) Kram Mott