03 mars 2011

Förkylningshelvete....

Ursäkta rubriken men jag tycker jag kan få klaga o gnälla lite idag.
Känd eigår att det inte var på topp i kroppen och hostan började ta över.
idag då...jajjemän....lite feber och hosta så inne h*vete..(ursäkta)
Varför ska man till o drabbas av allt nu. Efter 2 penicillinkurer åsså fortsätter det bara...
Jag hoppas på en snabb repris och att jag vaknar som en helt ny människa imorrn.
TA I TRÄ...

Blir smått irriterad...vilket graviditet...bara sjuka...!

Thyra likadant, hon är inne på 4e dygnet med feber. Feberfri på dagarna men på em så kommer den smygande.
Håll tummar och tår nu för oss...

Ha arbetshelg i helgen men tror jag kommer att måsta va hemma. Är så rädd att jag ska bli lika sjuk som sist. Fasen det värsta jag vart me om. Ja,vi ser väl imorrn.

Tur Celma är så duktig på att roa sig själv och att vi bor där vi bor. Hon går ju ut och in som hon vill. Har dessutom idag börjat gnissla vid dörren=) Kalajs...

Nu ska jag krascha i soffan....kanske snart tom sängen. Najs.
Thyra har redan kraschat...

Ha en trevlig torsdagkväll
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: