17 mars 2011

Lunch

Idag hade jag en dejt me en go gammal kompis. Vi har bara "tappat" bort varann, tyvärr, under en del år.
Men det är skönt att man kan höras och ta upp kontakten igen. Hur som så var det supermysigt och jätteroligt att återigen få surra och ses. Nu hoppas jag att vi inte "glömmer" varann igen.....
TACK!

Annars så är inte veckan roligare än sova och jobb. Blir ju lätt så me 4 nätter på raken.
Oj va jag längtar till imorrnbitti när jag går på helg....ska bli sååå skönt.
Som sagt jag jobbar ingen helg förrän valborg och då blir det sista helgen på läääänge. Börja tagga mammaledigt...

Allmänt status på mig och alla i familjen. Bara bra.....Thyra är väldigt harmonisk just nu. Hon är bara underbar att va me...=) Skönt att det går upp o ner..Man hinner som "andas" igen de där perioderna dom är som värst.

Celma växer så det knakar. Hon väger nu mer än det dubbla sen vi tog hem henne. Skulle tro hon är uppe i 17 kilo nu. 15.5 förra veckan hos vetten.
En rolig valp....=) ENERGI så det smäller om det..finns det bokstavskombinationer på hundar=P
Ska snart anmäla oss på valpkurs bara dom släpper dom inför våren....

Bebben i magen verkar må bra. Inga konstigheter där inte.
Borde kanske lägga upp en magbild. Vi får se.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta in BigBrother.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: