05 mars 2011

Dryga pass..

Har vart dryga pass sen jag klev på helgjobbet igår em. Jobbar ju med autistiska personer och ibland får dom lite jobbigt med ångest och sånt.
Det har vart 2 pass av sånt nu och min rygg har tatt rejält med skada. Men men imorrn blir jag hemma och tar det lugnt.
Är rätt jobbigt att va gravid och samtidigt hålla fast personer så dom inte ska skada sig själv eller andra...
Så har jag det på jobbet....så kan det va ibland.

Men nu är det lugnt och skönt här och vi hoppas att det ska fortsätta kvällen ut.

Hann inte med så mycket hemma i fm heller. Hann en sväng på Maxi och storhandla innan jag blev utringd tidigare hit.

Men en sak i morse hann jag ve ma om som var otroligt roligt.
Vi satt vid bordet och åt frukost och vi började prata om att Thyra skulle iväg med farmor, farfar och kusinerna för att äta middag på McDonalds. Så säger Jojje till Thyra; "Men vad ska pappa äta om både du och mamma är borta?"
Thyra tittar och funderar en stund åsså säger hon....
"Du kan laga din egen mat"

YESSS ropade jag och utbröt en high five med dottern...=) Det roliga är ju att det kom så spontant....underbart!!

Nää nu ska jag kurera min rygg här i soffan, risken är väl att jag inte tar mig upp härifrån när jag behöver det...
Men hoppas ni får en härlig lördagkväll med mello och allt..

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Johanna B sa...

hahaha! älskar den tjejen!
puss på er