18 april 2009

15 minutes of fame..

Så ja då var min tvkarriär klar och över=) Blev inte många minuter i dumburken, dom hade dessutom klippt bort rätt mkt av kvalet, men det kvittar!!=) Såg jau bara bättre ut då. Behövde inte göra bort mig helt!!
Men huvudsaken man gick in och gav järnet, det gjorde jag iaf. Sen ska man ju ha tur att få bra låtar. Tror banne mig det var enda låten jag inte kunde på hela programmet.
Eller som Johan trodde.....så här sa han "Jag ser på dig att du tänker på helt annat, du är inte klar i huvudet"...HAHAHA
Snällt!! Men kan nog ligga lite bakom det oxå!!

Jag hade iaf en riktigt rolig tid både med castings och inspelning av programmet. Träffade helt otroligt roliga människor. Huvudsaken man hade skoj!
Sedan måste jag gratta underbara Martina till vinsten. En klart värdig vinnare=)=)=)

Jajja idag vaknar jag iaf till sol,sol och sol......tänkte vi skulle klä på oss och gå ut innan lunchen och sovstunden. Drog på Thyra alla kläder, dessutom galonbyxorna hon fick av farmor igår.
Går ut och möts av en hiskeligt otrevlig vind.....usch.
Jaja vi var ute en stund iaf tills vi fick sånna fina röda kinder!!
Sedan blev det ingång till varma huset och varm lunch!!
Så här glad är man när man är ute på gården och få gå omkring helt själv!



Thyra med Sebbes nya skoter!!



Fina galonisar va?! Blir perfekt till varma, leriga dagar här hemma i vår!

Nä nu ska jag slänga isäng tjejen och själv ska jag bara ta det lugnt i soffan med datorn i knät. Min avkoppling. Sedan väntas besök av Jessica&Johanna å såklart Bobby=)
Tills Vidare!
//Linda&Thyra

Inga kommentarer: