20 april 2009

Shopping shopping shopping.....

men nästan ingen krona har gått åt.....
150:- på ett par fodrade galonvantar...

Men kolla här vad som blev shoppat ändå..

Detta blev det på p.o.p
BYXOR
Bild från Polarn O. Pyret.
T-SHIRT
Bild från Polarn O. Pyret.

Fanns även en såååå söt mössa till...den här..
MÖSSA
Bild från Polarn O. Pyret.

Tror jag måste åka och köpa den till=)

Lindex blev det detta...

Lindex Shop Online - Capribyxa
Bild från Lindex Shop Online.

Åsså 3 sånna här tröjor i olika färger..lila,grå o rosa tror jag det blev!
Lindex Shop Online - Topp
Bild från Lindex Shop Online.


Tillslut sprang vi in på Åhlens och där hittade vi en suuuuupersöt klänning.
Röd/vit randig med en liten klockad kjol längst ner med Barbapappa familjen på!!
Den ryckte vi oxå in...

Då kanske ni undrar hur jag lyckades med allt detta för 150:-
Jo min mamma tillika Thyras mormor var på stan!!!=)

Flr tillfället har min lilla tjej fullt upp med att pröva allt. Nu går hon omkring i klänningen ovanpå jeansbyxor och tröja!!!=)

Tills Vidare!

//Linda&MännekänsThyra

Inga kommentarer: