15 april 2009

Victor 1,5 år...

Det är med sorg i hjärtat jag hörde igår att lille Victor somnade in igår morse....
Har följt han och hans föräldrars historia i aftonbladet under 2 dagar. Dom ville så gärna ta hem honom så han skulle få somna in hemma men kommunen dom är bosatta i tillät inte det.
Så nu fick Victor somna in på Akademiska Sjukhuset istället.

Tänk att efter 11 månader få veta att ens barn har den värsta cancertumör du kan tänka dig.
11 månader...........varför ska dessa små liven måsta drabbas av sånt?!

Idag skulle jag iaf jag vilja att ni tänker på honom och hans nära en stund och sedan gå ni in här...Victor och ger ett litet bidrag till Barncancerfonden. För det tänker iaf jag göra idag!!

Vila i frid lille Victor!!!

*************************************************************************************

Nu över till nåt annat...tänkte lägga upp lite bilder på min underbara tös.=)
Har kommit på att hon har som mamma lite showådra i sig. Hon ÄLSKAR nämligen att klä ut sig. Varje dag kommer hon med olika kläder, speciellt ytterkläder, åsså ska man klä på henne. Då går hon omkring här hemma runt runt och verkar tycka hon är superfin. Vilket hon såklart oxå är=)
Men ibland blir mamma smått galen när garderoben står uppe och ut flyger kläder tills hon hittar rätt.
Undra om det blir barnsäkert lås på hennes garedrob nu oxå..............synd det inte går att ha det på byrån bara....

Här badas det i Holmsund. Påsken 2009

Pappsen var och shoppade till Thyra i lördags. Såklart var ju jag me men pappa fick välja. Det blev den här klänningen/tunikan =) Söt va???

Jag skulle kolla i HMs sommarkatalog i helgen. "Nån" tog över den och då slutade det såhär på cirkus 1 minut.....jag insåg efter 20 blad och 10 sekunder att det var inte lönt att försöka rädda katalogen. Finns ju på internet...

Ja det är en rikgit busfia vi har här i huset=) Men samtidigt är det ju roligt att se alla påhitt och tricks hon har för sig. Måste komma ihåg att skriva upp alla tricks hon har för sig=)

Nä nu ska jag packa väskan. När Thyra vaknar så ska vi iväg till Barnforskningskliniken. Sista kollen i studien som Thyra vart me i. Eller just det, är ju en koll när hon blir 5 år oxå...

Men det är långt bort.

Idag ska det tas, blodprover,längd,vikt samt mäta knä-fot benet..=) En massa klurigheter. Men sen ska hon även träffa en barnpsykolog...?! Jaaa sant....Det ska bli väldigt intressant...=)

Återkommer sen med info=)

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: