29 april 2009

Förkylt och KULTURNATTA!!

Ja då har Thyra åkt på en liten förkylning igen. Fast nu var det ju ett tag sen så det är ju inte så konstigt. Våren innebär ju en massa förkylningstider så. Än slå länge, ta i trä, känner jag inte av nåt än.
Haft några febertoppar och rinnsnuva men det verkar inte bli nå mer. Vi får väl se hur det är imorrn!

Igår var vi på stan en sväng på förmiddan i regnet. Hade ett ärende i The Lizzy Jo Jays.
I lördags var vi nämligen på stan och raggade spelning till Kulturnatta som går av stapeln den 23 maj.
Vi fick napp på en gång och jag åkte ner för att prata lite teknik med affären i fråga.
Det slutade me att vi ska spela i The Store´s skyltfönster, ni vet butiken i Up2 gallerian.
Sååååå jäkla roligt.
Blir nog mellan 13-16. Inte hela tiden men men ihopp nu och då. Ska köra en massa medlyen.
Så ni som har vägarna förbi kom gärna upp och titta på oss live=) Skitrolig spelning.

Sedan på kvällen ska vi nog köra nåt i nån paus på TC!!!=)

Så jäkla roligt att det börjar hända lite saker för oss.
Mer ligger under förhandling och jag avslöjar mer när det är klart!!
Ett är då säkert att ni kommer att få se en del av oss=) Det rullar på otroligt mkt!! KUL!

Iaf när vi då va på stan en sväng så passade jag ju såklart på att shoppa lite mer till tjejen.
Var på Kappahl och handlade denna gången. Tyvärr ser det inte ut som om dom har bilder på plaggen på hemsidan. Ska försöka komma ihåg att fota o lägga ut själv då.
Men det var iaf svarta haremsbyxor och en röd topp med vita små prickar på åsså står det Rock Star på bröstet. Såååå coolt!!
Köpte även en pyjamas där det står "Daddys little princess" på tröjan.=)
Perfekt.

Nä nu ska jag kolla mitt favvoprogram....Greys Anatomy..

Tills vidare!


//Linda

1 kommentar:

Malin och Leia sa...

Hihi, Leia har också en sån där "daddys little princess" pyamas! Såååå söt! Ser fram emot en bild på haremsbyxorna!