21 april 2009

En till sväng på stan.......

Asch då....måste tillbaka ner på stan idag och byta byxorna och vantarna.
Tog en för liten storlek på byxorna i all hast och vantarna tog jag storlek 4 på.
Tyckte dom såg stora ut....hahahaha...

Men men.....inte gör det väl nåt med ett till stadsbesök idag inte...kan ju alltid hitta nåt annat roligt.
Tror det blir att rycka in mössan när jag liks är inne på pop.=)
Annars idag har vi vart och gjort bort storhandling på IcaMaxi. Så nu har vi mat så vi klarar oss en vecka framöver. Alltid skönt när kylen är full med mat. Å så skönt det var att handla er förmiddag och inte mitt på dagen eller kvällen som vi annars brukar göra.
Så härligt när hon bara sover en gång per dag. Känns som om man hinner så mkt fast samtidigt går dagen istället fortare...konstigt

Här har vi Thyra i morse! Så här koncentrerad är hon när hon läser böcker. Tokig i böcker är hon. Det roliga är att hon hämtar nån bok åsså kommer hon och klappar på knät. Då vill hon att vi ska sitta och läsa ett tag. Mysigt!
Men i morse hann inte mamma för hon kom med boken precis när jag dammsugade. Man kan ju inte alltid stanna upp bara för att läsa...eller?!




Måste bara slänga in denna bilden oxå. Thyra fick ärva en jacka av Nea i helgen. Blev ju en favorit på en gång den me. Fick dessvärre stoppa undan den i garderoben tills hon växer i den lite till. Annars har jag jackor o utekläder överallt eftersom hon bär omkring på dom och vill helst pröva och gå omkring i dom!! Galenpannan jag har...!!!!

Nä usch nu ska jag sitta och fnula på ett affärsförslag vi har fått!!=) Berättar mer om det om vi ror det i hamn. Har förstås nåt me The Lizzy Jo Jays att göra!!

Ha det gott tills vidare!

//Linda

Inga kommentarer: