14 april 2009

Torrt med bloggning..

Här har det inte hänt mkt senaste dagarna. Johan har ju vart hemme på påskledig så jag har prioriterat annat än sitta och blogga....!

Påsken gick väldigt lugnt till här hemma. Långfredagen så packade vi badkläderna och åkte till Storsjöhallen i Holmsund och badade. Hela familjen....det har typ aldrig hänt så det var supermysigt.

Middag hos svärmor o svärfar ingick i helgplanerna. MKT god mat...=) Påsktillbehör men även tjälknöl och potatisgratäng...Mumms...!!!
Hyrde en film på kvällen och satt bara o mööös.
Vet inte när vi hyrde en film sist....länge sen var det iaf.

Det enda som har känts tråkigt i helgen har vart vädret. Hade vi åkt inåt landet, bara till Fredrika så hade solen skinit på oss.
Här har vi haft dimmigt och grått heeeeela helgen.

Men den som väntar....igår och idag har "lampan" lyst på oss=) Fantastiskt väder.
Jag och Thyra har vart ute på gården och hon har gått omkring här ute på gården.
Gillade även att plaska i lerpölar både me skor men händerna var nog roligast=) Tyvärr hann inte kameran hänga me ut...kanske en annan dag=)
Klättrat på bron kunde hon tydligen oxå utan inlärning. Upp gick på ett kick men det jag blev mest förvånad över var när hon skulle ner.
Tjejen ställer sig i krypläge....vänder rumpan mot trappan....slänger ut ena benet tills hon känner trappsteget under sig....åsså kommer nästa ben....så var hon nere...

Hur kan dom sånt utan inlärning?!?!

Jaja, nu ska jag forsätta glo på Desperate Housewifes...dubbelavsnitt ikväll...lovely...

Ska bättra mig med bloggning och kort...=)

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: