24 april 2009

Fredag

Så då var det äntligen fredag igen. Johan tänker sluta tidigt och va hemma med oss ikväll.
Vet inte om det är Thyra denna gången som lockar eller om det är det som kommer att stå på middagsbordet...tacos...=)
Ska bli supersmarrigt...men guacamole..ett måste!!

Ja tacos ja, Majas önskan. För hon kommer hit och ska va me oss i helgen. Hon kommer med bussen klockan 14. Sååå mysigt!!
Så idag under fm har vi städat undan lite och gjort fredagsfint. Samt tvättat nån masin kläder och vikit tvätt...heter det så?!?!
Men vi hann även med en promenad i skogen....såååååååå skönt att känna sig "fri" i skogen igen.
Inte va tvingad att gå efter en väg bara för att vagnen ska me...!!=)
Nu vill jag ut mest varje dag.....

Så vad ska vi dola me i helgen då....jag vet faktiskt ärligt talat inte. Har inga direkta planer. Hade en ålan att gå på Nolia Barn mässan, men insåg sen att Maja har danstid mellan 13-14....typsikt...mitt i hela dan. Så jag vet inte om det är värt att stressa dit innan. Vi får väl se.
Ikväll blir det bara mys i soffan framför tv´n. Och förmodligen ska vi ha godis oxå!!
Ska åka på Maxi och handla lite smått o gott när vi hämtat Maja.
Passar även på att äta lite mellis där....såg nämligen i gårdagens reklamblad därifrån att dom hade mjukglass för 10:-
Hihi då bestämde jag mig att barnen fär korv till mellis åsså lyxar vi me en glass sen!!
Smarrigt.

Nä nu ska jag studsa vidare och få lite mer gjort medan tjejen sover!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: